tisdag 28 december 2010

vinterbad och bilder

Idag har jag vinterbadat och blivit fotad av en underbar människa Julia.
Här är lite av bilderna. hoppas ni gillar var ni ser.

¨
Jag bar idag min odmolly klänning inköpt på mathilde i stockholm, strumpor ekologiska hemstickade från norrland, skor från bigbuddah, linne indiskaoch strumpbyxor från H&M och såklar min halsduk från ester elenora. jag trivs i denna outfit oerhört.


Jag känner mig oerhört vacker också


Snön flög, och jag känner mig så oerhört lycklig


och ser lycklig ut.





Jag älskar att använda mig av naturen på alla vis.








snön föll på så sätt jag inte ville.

ett litet urval av alla bilder.
Håll utkik i expressen imorgon, kanske ni ser något ni känner igen.

Stor Kärlek
Sara

1 kommentar:

  1. Hej!!!

    Vilka underbara bilder, gjorde mig väldigt gla i själen så här på nattakvisten.
    Har bara gjort ett par inlägg i min blogg och fått upp ögonen för de vackra Mollysarna *kärlek*. Blir alldeles lyrisk av allas fina bloggar o samlingar.
    Må så gott Kram

    SvaraRadera