måndag 3 januari 2011

drömmar och önskningar

Jag börjar längta efter våren och tittar in på odd mollys pre spring kollektion. dessa två godingar ska flytta till mig någon gång under våren om allt blir som jag vill.


Denna vill jag vandra runt med i bara ben och fötterna i stoppade ett par röda hunter gummistövlar. jag vill vandra på en grön äng, lycklig och glad.

Dessa skulle jag bära till min nyinköpta molly klänning i samma färg, en dag då inte kreativiteten är på topp eller jag känner mig trött kan jag slänga på mig den outfit. och endå känna mig fin och vacker. det är det jag älskar att vara bekväm men endå vacker.

När själen känner sig vacker och du är lycklig blir du vacker på utsidan och strålar.

Stor Kärlek
Sara

3 kommentarer:

  1. Hej Sara! Du har en ljuvlig blogg, man blir så glad när man ser dig och glädjen du utstrålar! Härligt! Tack för att du tittar in hos mig och lämnar kommentarer man blir glad av! Knus og klem <3

    SvaraRadera
  2. Hej Sara och tack för din hälsning hos mig!
    Så fin blogg du har! Underbara mollysar du visar=) Längtar som du att gå på en sommaräng sanrt...det verkar tyvärr dröja...
    Så sant det sista du skriver om själen!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Hejasn Sara! Vad roligt att hitta till din fina blogg ;-) Vilken fin väska du har köpt!! Me lajk!
    kramkram

    SvaraRadera