torsdag 30 december 2010

framtids drömmar

jag fyller snart 20 år och jag börjar få en klar bild med vad jag vill göra i framtiden. jag har en dröm att utveckla och hjälpa folk. jag vill läsa till psykolog och sen läsa vidare innom personlig utvevklig. jag beundrar kvinnor, män som fortsätter studera, fortsätter vilja utvecklas. jag vill inte sitta äldre och ångra att jag aldrig läste vidare och låtsades vara nöjd där jag var. att jobba med människor, hjälpa dem är något jag alltid velat och jag vet också att det är något jag är duktig på, något jag utvecklas innom och bli ännu bättre. jag skulle känna stimulerad och inspirerad men också inspirerande. jag vet att jag kan inspirera männiksor, men jar har också otroligt lätt att inspireras. och den gåvan är jag glad att jag fått.

Stor kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar