måndag 17 januari 2011

framtidsdrömmar och planer.

just nu sitter jag i den vackra staden Eksjö med en stor kopp te i handen efter en dag full av inspiration och information.
det började med att jag färdades till bilskolan för att sätta mig och studera, men de öppnade inte förrens 8, så jag gick till fiket och köpte färskt fika bröd och gick upp till en släkting och fikade. sedan blev det studering och senare körlektion.. buss hem till eksjö och en snabb fika med min fina vän och sen gick jag en runda på stan..

Jag besökte den underbara butiken zanlösa ting som är relativt nyöppnad i byn och har en underbar miljö och vacker inredning. jag talade om för hon som äger butiken och houseofadela hade gjort hennes vackra butik "känd" i storstaden. hon vart så oerhört glad, men att denna butik är fager och fin är något som är sanning i varenda vrå. plötsligt kommer houseofadela in och hon var ju otroligt trevlig och oerhört vacker. hon värmde mitt hjärta när hon talade om hur fin hon tyckte jag var. hon talade även om för mig att hon tidigare kikat in här på bloggen. kul. ägaren till butiken ville ha tips på butiker i stockholm då hon under helgen ska besöka mässan. jag gav henne lite alternativ.

när jag spatserade på gatan fick jag ett infall, ett upplysning. jag vill flytta tillbaka, öppna en yoga studio, ett ställa dit trötta arbetare kan komma efter jobbet och dricka en kopp yogi te och meditera eller bara vara i ett avslappningsrum. jag vill skapa miljöer i vitt med ledande ord. jag sälja ekologisk hudvård. ett riktigt ställe där du samlar kraft. ha kvällar för stadens kvinnor. jag vill inspirera eksjöfolket samtidigt få den i harmoni och hälsa. jag vill ha en lokal i stadens gamla stad i rum med vita träväggar. så vad som ska göras i storstaden när jag kommer tillbaka är att kolla efter yoga instruktör utbildningar, och söka kurser till företagsekonomi samt kurser inom psykologi. oh vad jag älskar när inspirationen kommer till mig då jag blir upplyst.

Stor kärlek
Sara

ps. imorgon eller till helgen kommer bilder på den fantastiska stad jag just nu vistas i. ds.

1 kommentar:

  1. Hej igen goa Sara!
    Jättekul att träffa dig med och vad söt och go du är! Mogen tjej med märker jag, du skriver så mycket fint! Jaaaa..hoppas du startar upp en yoga studio, då kommer både Malin och jag!=) Hoppas det går superbra nu med körkortet, håller alla tummar! Och ...du var så fin i din outfit med EE sjalen!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera