lördag 8 januari 2011

inspiratör och förebild

Har en förebild, en inspiratör och som jag dagligen kikar in hos, tittar vad hon haft för sig, vad hon haft på sig eller vilken vacker och tänkvärd tanke hon delar med sig av idag. jag skrev en kommentar på hennes blogg, men inte med stora förhoppningar om att jag skulle få ett svar. hon har flera tusen kommentarer och läsare varje dag. men den underbara och fagra människa skrev ett svar till baka till mig här i min blogg. inspirationen och kärleken blev bara starkare. jag känner att jag kommunicerar med henne genom hennes blogg. jag ser henne som en coch, en slags livs och stil coch. en stor dröm är att få träffa henne, utbyta tankar, prata, kolla i affärer tillsammans med henne, men främst att bara andas samma luft. det kan verka lite konstigt att jag dyrkar en människa så som jag dyrkar henne, men sanningen är att hon genom sin blogg har hjälpt mig att hitta mig själv och vad jag vill med mitt liv, men också inspiration till hur jag vill klä mig. denna vackra människa gav gud namnet Malena.




Malenami sa...

Hej Sara! Du har en ljuvlig blogg, man blir så glad när man ser dig och glädjen du utstrålar! Härligt! Tack för att du tittar in hos mig och lämnar kommentarer man blir glad av! Knus og klem <3



Jag önskar henne allt gott, och hon kan med all sin kärlek göra mycket gott i livet.
jag skänker henne all min kärlek.

Stor Kärlek
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar