söndag 26 december 2010

detta fick jag med mig hem


Denna i cream vit


Denna har jag önskat och drömt om hela hösten och vintern och nu är den äntligen min.


Och denna i beig vit.

Jag är super nöjd med alla inköp och allt blev mitt till ett bra pris. Mathilde i stockeholm är en av mina favorit butiker, de säljer precis den stil som jag gillar. jag var mycket glad på tunnelbanan hem, fick även med mig champagne glas som utökar min serie jag fick i julklapp, pyjamas byxor samt strumpbyxor. Imorgon ska jag jobba och sen åka och köpa mig ett par timberland kängor.

Stor kärlek
Sara

1 kommentar:

  1. Hej Sara!
    Alice stövlar köpte vi på Eurosko. De är av märket Roots! Vi har dom i svart också...
    Åhhh vad fick du betala för mitten Mollyklänningen (naturvita). Är det den med fjäril el. ros på ryggen? Den vill jag också ha!!!
    kram Susanne

    SvaraRadera